tillbaka från de döda - "summer´s almost gone"



Nu är jag tillbaka och jag har bestämt mig för att ladda upp mer musik, filmer och spektakel i åtmistånde ett år till.
Jag ska bli bättre, starkare, roligare, tuffare, smartare, smalare och framförallt mer ärligare än tidigare år.
Jag ska hänga ut alla mina och mina vänners dåliga egenskaper, jag ska även hänga ut dig som tror att du är annonym och dig! du! och dig!

smaskigt va?!

Jag känner mig att mina fötter står i 2 olika "moods" idag, bl. a så känns det som att jag vaknade häromdagen från en dvala av snuskigt vin och en slags förlamning pga sommaren, lite som att nån hade hypnotiserat mig hela juni/juli..
men nu är jag tillbaks från dom döda och då måste man ha den här låten som soundtrack när man ångar fram:

METHUSALEM - ZOMBIE



Känsla nummer 2 är lite av ett fiasko. Lite som om att man vill slänga sig från skinnarviksberget och hoppas på att man inte slår i berget för många gånger på vägen ner. Fan det är över.

THE DOORS - SUMMER´S ALMOST GONE


Syns ikväll på 080808. jag är där och har hand om Obarens öltält.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0