shame AND scandal in the family

"Italien mitt vackra arv, ack du har tryckt dålig foccacia i min hals och ty du nu skämmas tills tiden skiljer oss åt"

"fitt-italien"

Så känner jag mig idag efter förnedringen och slarvet som knullade oss med en holländsk träsko, du vet en sån där med spets där framme som blir som en krok när den penetrerar.
Det är ju som sagt inte kört men det känns inte så ljust ut för mig och mina kompanjoner som kommer från "det gamla landet".
Hoppas ni svenneidiiter får det lugnare idag.

Var på F12 igår och lyssnade på Eros när dom körde loss totalt. Lite slarvigt ibland i båset kunde tyckas men helvete vilket flow det är på publiken där. Dancehall vibes var det på slutet. Tjejer som skakade battyn hårt sittandes på nåns axlar, en annan låg och skakade battyn nere bland fimpar och kiss-luktande flipflops - ofresh men nödvändigt.

lite bilder:







lite mp3:

Glass Candy - I always say yes (Baron von Luxxxury remix pt.II & III)

gammal go

Hugg & pepp - ollon
säkert fett gammal men jag hittade den nu sist av alla.

House Less - Tribar

exterminate!

efterfest med klass: check it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0